u 2016

Inkluzivní vzdělávání v pregraduální přípravě učitelů

HAVEL, Jiří, Jana KRATOCHVÍLOVÁ, Olga KUSÁ, Josef LUKAS, Marie NAJMONOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Inkluzivní vzdělávání v pregraduální přípravě učitelů

Název anglicky

Inclusive Education in Undergraduate Teacher Training

Autoři

HAVEL, Jiří, Jana KRATOCHVÍLOVÁ, Olga KUSÁ, Josef LUKAS a Marie NAJMONOVÁ

Vydání

Brno, 61 s. 2016

Nakladatel

Liga lidských práv

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Účelové publikace

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-87414-30-9

Klíčová slova česky

inkluzivní vzdělávání; principy inkluzivního vzdělávání; profesní příprava učitelů

Klíčová slova anglicky

inclusive education; principles of inclusive education; teacher training
Změněno: 28. 3. 2017 10:10, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Anotace

V originále

Předkládaná metodika popisuje možnosti zavádění inkluzivních přístupů do vzdělávání budoucích učitelů na pedagogických fakultách v Ćeské republice. Uvádí příklady existujících modelů inkluzivního vzdělávání na pedagogických fakultách a nabízí k diskusi návrh obecné koncepce možného směřování pedagogických fakult v otázkách přípravy budoucích pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání.

Anglicky

The methodology describes the options for the implementation of inclusive approaches to teacher education at faculties of education in the Czech Republic. It gives examples of common models of inclusive education at faculties of education and offering to discuss a draft general concept of possible courses of faculties of education in matters of training of teachers for inclusive education.