2016
Inkluzivní vzdělávání v pregraduální přípravě učitelů
HAVEL, Jiří, Jana KRATOCHVÍLOVÁ, Olga KUSÁ, Josef LUKAS, Marie NAJMONOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Inkluzivní vzdělávání v pregraduální přípravě učitelů
Název anglicky
Inclusive Education in Undergraduate Teacher Training
Autoři
Vydání
Brno, 61 s. 2016
Nakladatel
Liga lidských práv
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Účelové publikace
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-87414-30-9
Klíčová slova česky
inkluzivní vzdělávání; principy inkluzivního vzdělávání; profesní příprava učitelů
Klíčová slova anglicky
inclusive education; principles of inclusive education; teacher training
Změněno: 28. 3. 2017 10:10, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
Předkládaná metodika popisuje možnosti zavádění inkluzivních přístupů do vzdělávání budoucích učitelů na pedagogických fakultách v Ćeské republice. Uvádí příklady existujících modelů inkluzivního vzdělávání na pedagogických fakultách a nabízí k diskusi návrh obecné koncepce možného směřování pedagogických fakult v otázkách přípravy budoucích pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání.
Anglicky
The methodology describes the options for the implementation of inclusive approaches to teacher education at faculties of education in the Czech Republic. It gives examples of common models of inclusive education at faculties of education and offering to discuss a draft general concept of possible courses of faculties of education in matters of training of teachers for inclusive education.