VOJÁČKOVÁ, Lenka. Projekty ve školách: dimenze učení a rozvoje učitelů. In Konference ČPdS 2016 PERSPEKTIVY VÝCHOVY A VZDĚLÁVÁNÍ V PODMÍNKÁCH SOUČASNÉHO SVĚTA. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Projekty ve školách: dimenze učení a rozvoje učitelů
Název česky Projekty ve školách: dimenze učení a rozvoje učitelů
Název anglicky Projects in schools: the dimension of learning and teacher development
Autoři VOJÁČKOVÁ, Lenka.
Vydání Konference ČPdS 2016 PERSPEKTIVY VÝCHOVY A VZDĚLÁVÁNÍ V PODMÍNKÁCH SOUČASNÉHO SVĚTA, 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky Učitel, učení, projekt, profesní učící se komunita, rozvoj školy
Klíčová slova anglicky Teacher, learning, project, professional learning community, school development
Změnil Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 15. 12. 2016 10:03.
Anotace
Příspěvek diskutuje vliv realizace projektů ve škole na učení a další rozvoj učitelů. Téma je zpracováno s oporou o teoretický koncept profesních učících se komunit. Ty jsou postaveny do paralely ke skupinám učitelů, kteří ve škole realizují školní projekty. Vycházím z empirického materiálu získaného realizací případové studie na jedné z brněnských středních škol. V textu poukazuji na skutečnost, že potenciál školních projektů pro učení se učitelů na individuální i kolektivní úrovni je v případě této školy zcela zásadní.
VytisknoutZobrazeno: 7. 9. 2024 23:38