MOTAL, Jan. Komunikační strategie představitelů českých křesťanských církví v sociální síti Facebook. In Petra Koudelková. Komunikace církve: náboženství a jeho prvky ve virtuální realitě. Praha: Karlova Univerzita, 2016, p. 65-72. ISBN 978-80-87404-59-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Komunikační strategie představitelů českých křesťanských církví v sociální síti Facebook
Authors MOTAL, Jan.
Edition Praha, Komunikace církve: náboženství a jeho prvky ve virtuální realitě, p. 65-72, 8 pp. 2016.
Publisher Karlova Univerzita
Other information
Type of outcome Proceedings paper
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form storage medium (CD, DVD, flash disk)
ISBN 978-80-87404-59-1
Keywords (in Czech) Křesťanství; církev; sociální média; sociální sítě; obsahová analýza
Tags International impact
Changed by Changed by: doc. MgA. Jan Motal, Ph.D., učo 260975. Changed: 13/6/2016 10:37.
Abstract
Cílem příspěvku je představit výsledky analýzy komunikačních strategií představitelů vybraných českých křesťanských církví v sociální síti Facebook kombinovanými kvantitativními a kvalitativními metodami. Analýza se zaměřuje zvláště na otázku, nakolik zástupci církví používají sociální sítě ke komunikaci vlastních názorů a k aktivnímu dialogu s uživateli sítí a nakolik je sociální síť využívána jen jako doplňkové propagační médium. Rovněž je sledována tematická náplň této komunikace. Výsledky charakterizují strukturu komunikace představitelů vybraných křesťanských církví v prostředí sociálních sítí a jsou interpretovány ve vztahu k pozici církví v české společnosti.
Abstract (in Czech)
Cílem příspěvku je představit výsledky analýzy komunikačních strategií představitelů vybraných českých křesťanských církví v sociální síti Facebook kombinovanými kvantitativními a kvalitativními metodami. Analýza se zaměřuje zvláště na otázku, nakolik zástupci církví používají sociální sítě ke komunikaci vlastních názorů a k aktivnímu dialogu s uživateli sítí a nakolik je sociální síť využívána jen jako doplňkové propagační médium. Rovněž je sledována tematická náplň této komunikace. Výsledky charakterizují strukturu komunikace představitelů vybraných křesťanských církví v prostředí sociálních sítí a jsou interpretovány ve vztahu k pozici církví v české společnosti.
PrintDisplayed: 23/5/2024 21:40