B 2016

Teorie a praxe projektové výuky

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Teorie a praxe projektové výuky

Název anglicky

The Theory and Practise of Project Teaching

Vydání

2. vyd. Brno, 160 s. Spisy pedagogické fakuty Masarykovy univerzity svazek č. 100, 2016

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

ISBN

978-80-210-8163-5

Klíčová slova česky

projekt; projektová metoda; projektová výuka; učitelovo pojetí projektové výuky; zkušenosti studentů s projektovou výukou; profesní příprava na projektovou výuku

Klíčová slova anglicky

project; project method; project teaching; teacher's concepts of project-based teaching; experiences with the project based teaching
Změněno: 13. 3. 2017 13:45, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Publikace shrnuje teoretická východiska projektové výuky. Zvláštní pozornost je věnována projektové výuce v kontextu obsahu profesní přípravy studentů učitelství 1. stupně ZŠ. Přináší výsledky kvantitativního i kvalitativního výzkumu zaměřeného na mapování učitelova pojetí projektové výuky a zkušenosti studentů s projektovou výukou. Vyšla také jako el. verze on-line: 978-80-210-8164-2

Anglicky

The book summarizes theoretically the resolutions on project work. A particular attention is paid to project work being included in the syllabus of the Faculty of Educational Studies. The book brings the results of quantitative and qualitative research focused on mapping out teacher's notions of project-based teaching and student's experiences with the project based teaching.On-line version:978-80-210-8164-2.