2015
Řízení inkluze ve škole
LAZAROVÁ, Bohumíra, Lenka HLOUŠKOVÁ, Kateřina TRNKOVÁ, Milan POL, Josef LUKAS et. al.Základní údaje
Originální název
Řízení inkluze ve škole
Název anglicky
Management of inclusion in schools
Autoři
LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, domácí), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Kateřina TRNKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Milan POL (203 Česká republika, domácí) a Josef LUKAS (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vydání. Brno, 179 s. 2015
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14210/15:00090617
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-210-8037-9
Klíčová slova česky
řízení školy; inkluzivní vzdělávání; vedení školy; vzdělávací politika; vícečetná případová studie
Klíčová slova anglicky
school management; inclusive education; school leadership; educational policy; multiple case study
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 11. 4. 2017 17:30, Mgr. Vendula Hromádková
V originále
Publikace se věnuje tématu řízení inkluzivního vzdělávání v českých školách. První část obsahuje analýzu mezinárodního a českého politického diskurzu týkajícího se realizace inkluze ve vzdělávání v posledních dvaceti letech. Druhá část publikace se pak zaměřuje na témata spojená s řízením inkluzivního vzdělávání a ústí v analýzu výsledků vícečetné případové studie řízení inkluzivního vzdělávání v českých základních školách. Kompletní text publikace je dostupný na https://munispace.muni.cz/book?id=837
Anglicky
The book is focused on the management and leadership of inclusion in Czech schools. The opening part is an analysis of the international and national political discourse on inclusive education as it has been developed over the last 20 years. The second part of the book is focused on themes related to the practice of management and leadership of inclusion in Czech schools and presents an analysis of the results of a multiple case study conducted in Czech basic schools (6-15) in the years 2013 to 2015.
Návaznosti
MUNI/M/0012/2013, interní kód MU |
|