B 2015

Řízení inkluze ve škole

LAZAROVÁ, Bohumíra, Lenka HLOUŠKOVÁ, Kateřina TRNKOVÁ, Milan POL, Josef LUKAS et. al.

Základní údaje

Originální název

Řízení inkluze ve škole

Název anglicky

Management of inclusion in schools

Autoři

LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, domácí), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Kateřina TRNKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Milan POL (203 Česká republika, domácí) a Josef LUKAS (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vydání. Brno, 179 s. 2015

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14210/15:00090617

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-210-8037-9

Klíčová slova česky

řízení školy; inkluzivní vzdělávání; vedení školy; vzdělávací politika; vícečetná případová studie

Klíčová slova anglicky

school management; inclusive education; school leadership; educational policy; multiple case study

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 11. 4. 2017 17:30, Mgr. Vendula Hromádková

Anotace

V originále

Publikace se věnuje tématu řízení inkluzivního vzdělávání v českých školách. První část obsahuje analýzu mezinárodního a českého politického diskurzu týkajícího se realizace inkluze ve vzdělávání v posledních dvaceti letech. Druhá část publikace se pak zaměřuje na témata spojená s řízením inkluzivního vzdělávání a ústí v analýzu výsledků vícečetné případové studie řízení inkluzivního vzdělávání v českých základních školách. Kompletní text publikace je dostupný na https://munispace.muni.cz/book?id=837

Anglicky

The book is focused on the management and leadership of inclusion in Czech schools. The opening part is an analysis of the international and national political discourse on inclusive education as it has been developed over the last 20 years. The second part of the book is focused on themes related to the practice of management and leadership of inclusion in Czech schools and presents an analysis of the results of a multiple case study conducted in Czech basic schools (6-15) in the years 2013 to 2015.

Návaznosti

MUNI/M/0012/2013, interní kód MU
Název: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace
Investor: Masarykova univerzita, Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty