Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1352743, author = {Lojdová, Kateřina}, article_location = {Brno}, article_number = {1}, keywords = {qualitative research research-based teacher education student teachers student teachers training teaching-research nexus}, language = {cze}, issn = {1211-4669}, journal = {Pedagogická orientace}, title = {Sňatek z rozumu? Výzkum a výuka v pregraduální přípravě učitelů na příkladu kvalitativního výzkumu}, url = {https://journals.muni.cz/pedor/article/view/5229/pdf}, volume = {26}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 1352743 AU - Lojdová, Kateřina PY - 2016 TI - Sňatek z rozumu? Výzkum a výuka v pregraduální přípravě učitelů na příkladu kvalitativního výzkumu JF - Pedagogická orientace VL - 26 IS - 1 SP - 51-75 EP - 51-75 PB - Česká pedagogická společnost SN - 12114669 KW - qualitative research research-based teacher education student teachers student teachers training teaching-research nexus UR - https://journals.muni.cz/pedor/article/view/5229/pdf L2 - https://journals.muni.cz/pedor/article/view/5229/pdf N2 - Cílem této kritické studie je představit vztah výzkumu a výuky v pregraduální přípravě učitelů na příkladu kvalitativního výzkumu. Studie se skládá ze dvou částí. První část se zabývá historicky a terminologicky vztahem výzkumu a výuky v českém i v zahraničním kontextu. Druhá část se zaměřuje na kvalitativní výzkum v pregraduální přípravě učitelů a pojmenovává benefity i rizika tohoto spojení pro studenty učitelství a vysokoškolské učitele. V závěru shrnujeme efekty spojení výzkumu a výuky pro pedagogickou vědu, autonomii akademiků a pro učitelskou profesi. ER -
LOJDOVÁ, Kateřina. Sňatek z rozumu? Výzkum a výuka v pregraduální přípravě učitelů na příkladu kvalitativního výzkumu. \textit{Pedagogická orientace}. Brno: Česká pedagogická společnost, 2016, roč.~26, č.~1, s.~51-75. ISSN~1211-4669.
|