JANÍK, Tomáš, Pavel BREBERA, Lubomír DOBRÝ, Pertti KANSANEN, Michaela PÍŠOVÁ, Petr NAJVAR, Renate SEEBAUEROVÁ, Jan SLAVÍK, Vlastimil ŠVEC a Josef TRNA. Pedagogical Content Knowledge nebo didaktická znalost obsahu? 1. vyd. Brno: Paido, 2007, 124 s. Pedagogický výzkum v teorii v praxi. ISBN 978-80-7315-139-3. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1353305, author = {Janík, Tomáš and Brebera, Pavel and Dobrý, Lubomír and Kansanen, Pertti and Píšová, Michaela and Najvar, Petr and Seebauerová, Renate and Slavík, Jan and Švec, Vlastimil and Trna, Josef}, address = {Brno}, edition = {1.}, keywords = {pedagogical content knowledge}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-139-3}, publisher = {Paido}, title = {Pedagogical Content Knowledge nebo didaktická znalost obsahu?}, year = {2007} }
TY - BOOK ID - 1353305 AU - Janík, Tomáš - Brebera, Pavel - Dobrý, Lubomír - Kansanen, Pertti - Píšová, Michaela - Najvar, Petr - Seebauerová, Renate - Slavík, Jan - Švec, Vlastimil - Trna, Josef PY - 2007 TI - Pedagogical Content Knowledge nebo didaktická znalost obsahu? VL - Pedagogický výzkum v teorii v praxi PB - Paido CY - Brno SN - 9788073151393 KW - pedagogical content knowledge N2 - Studie realizované týmem autorů nabízejí pohled na zavedení pojmu pedagogical content knowledge v pedagogice, charakterizují jeho ustanovení v pedagogickém výzkumu a zvažují přínos tohoto pojmu k aktuální diskusi o problematice kurikula a oborových didaktik. ER -
JANÍK, Tomáš, Pavel BREBERA, Lubomír DOBRÝ, Pertti KANSANEN, Michaela PÍŠOVÁ, Petr NAJVAR, Renate SEEBAUEROVÁ, Jan SLAVÍK, Vlastimil ŠVEC a Josef TRNA. \textit{Pedagogical Content Knowledge nebo didaktická znalost obsahu?}. 1. vyd. Brno: Paido, 2007, 124 s. Pedagogický výzkum v teorii v praxi. ISBN~978-80-7315-139-3.
|