HORKÁ, Hana, Jana KRATOCHVÍLOVÁ a Veronika RODOVÁ. Tematická kooperativní výuka jako výuková strategie v učitelském vzdělávání. In Mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2016. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Tematická kooperativní výuka jako výuková strategie v učitelském vzdělávání
Název anglicky Thematic Cooperative Education as an Educational Strategy in Teacher Training
Autoři HORKÁ, Hana, Jana KRATOCHVÍLOVÁ a Veronika RODOVÁ.
Vydání Mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2016, 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky živý obraz; reflexe; kooperace; diskurzivní interpretace obsahu; didaktické dovednosti
Klíčová slova anglicky still image; reflection; cooperation; discursive interpretation of the content; didactic skills
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D., učo 34241. Změněno: 30. 3. 2017 16:27.
Anotace
Autorky uvedly příklad tvorby a strukturování obsahu výuky ve formě konstruktivisticky pojatých úloh. Prezentovaly výsledky kvalitativní analýzy studentských výstupů z výuky (živých obrazů).
Anotace anglicky
The authors presented an example of formation and structuring of educational content with a special focus on tasks including constructivist approach. They have further presented the results of qualitative analysis of students performance during lessons were shown in the form of the lesson (still pictures).
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 13:13