Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1354486, author = {Svobodová, Hana and Durna, Radek and Kejíková, Ivona and Dubový, Arnošt}, article_location = {Brno}, article_number = {číslo 01}, language = {cze}, issn = {0323-0449}, journal = {Komenský}, title = {Možnosti využití QR kódu ve výuce}, volume = {ročník 141}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 1354486 AU - Svobodová, Hana - Durna, Radek - Kejíková, Ivona - Dubový, Arnošt PY - 2016 TI - Možnosti využití QR kódu ve výuce JF - Komenský VL - ročník 141 IS - číslo 01 SP - 39-43 EP - 39-43 PB - Masarykova univerzita SN - 03230449 N2 - Do výuky na všech stupních škol neustále pronikají nové technologie, které je nezbytné využívat, aby výuka neztrácela kontakt s žáky, kteří tyto technologie používají v běžném životě. To klade vysoké nároky nejen na techniku, ale také na znalosti a dovednosti učitele tyto technologie využívat. Jak ukazují některé studie, je chytrý mobilní telefon nebo tablet s vhodně využitými aplikacemi velmi silným výukovým nástrojem a měl by být zahrnut do výuky na všech stupních škol. Jednou z technologií, jež je velice snadná na použití a skrývá v sobě velký výukový potenciál, je QR kód. QR kód je směsicí černobílých čtverečků různé velikosti připomínající nevzhledně rozsypaný čaj, avšak s ohromujícím využitím. Zkratka „QR“ pochází z anglického „quick response“, což v doslovném překladu znamená „rychlá odpověď“ a ve skutečnosti tomu tak opravdu je. ER -
SVOBODOVÁ, Hana, Radek DURNA, Ivona KEJÍKOVÁ a Arnošt DUBOVÝ. Možnosti využití QR kódu ve výuce. \textit{Komenský}. Brno: Masarykova univerzita, 2016, ročník 141, číslo 01, s.~39-43. ISSN~0323-0449.
|