PITNEROVÁ, Pavla. Role Rámcových vzdělávacích programů v rozvoji digitální gramotnosti u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Media4u Magazine. Jan Chromý, 2016, roč. 13., 3/2016, s. 1-5. ISSN 1214-9187.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Role Rámcových vzdělávacích programů v rozvoji digitální gramotnosti u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Název anglicky Role of Framework Educational Programmes in Developing Digital Literacy of Pupils with Special Educational Needs
Autoři PITNEROVÁ, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Media4u Magazine, Jan Chromý, 2016, 1214-9187.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/16:00090851
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky digitální gramotnost; ICT; kompetence; RVP; speciální vzdělávací potřeby; přehled
Klíčová slova anglicky digital literacy; ICT; competence; Framework Educational Programme; SEN; overview
Změnil Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 23. 3. 2017 13:08.
Anotace
Technologie umožňují nebo usnadňují komunikaci i těm, kteří mají obtíže s mobilitou, s dorozumíváním, smyslové deficity. Technologie pronikají i do vzdělávání – jako učební látka, ale také jako nástroj pro zprostředkovávání učiva. O digitální gramotnosti se mluví jako další z klíčových kompetencí pro 21. století. Přinášíme přehled o ICT v Rámcových vzdělávacích programech.
Anotace anglicky
Technologies enable or facilitate communications also for those who have difficulty with mobility, with comprehension, or sensory deficits. Technologies also penetrate into education - as teaching subject, but also as a tool for mediating the curriculum. The digital literacy is mentioned as another key competences for the 21st century. We present an overview of ICT in general educational programs.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 22:25