ŘÍMÁNKOVÁ, Anna. Determinanty vzdělávacích výsledků žáků. In XXIV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, České Budějovice, 15.–16. 9. 2016. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Determinanty vzdělávacích výsledků žáků
Název anglicky Determinants of students' educational outcomes
Autoři ŘÍMÁNKOVÁ, Anna (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání XXIV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, České Budějovice, 15.–16. 9. 2016, 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/16:00090889
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky vzdělávací výsledky; autoregulace; osobnostní charakteristiky žáka; podvádění; očekávání učitele
Klíčová slova anglicky educational outcomes; self-regulated learning; personal characteristics of students; cheating; teacher expectations
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 10. 4. 2017 19:28.
Anotace
Cílem posteru bude představit plán výzkumu zaměřeného na proměnné ovlivňující vzdělávací výsledky žáků. V rámci výzkumu budu primárně ověřovat, zda a jak silně souvisí vzdělávací výsledky žáků s jejich mírou autoregulace. Kontrolovat budu mimo to však ještě další intervenující proměnné týkající se zejména osobnostních charakteristik žáků. Cílem tak bude pomocí zvolených klíčových determinantů co nejlépe popsat a vysvětlit rozptyl výsledků žáků. Danou problematiku budu analyzovat jak na individuální úrovni, tak na úrovni třídy.
Anotace anglicky
The goal of this poster is to present the plan of a research project exploring the variables influencing the educational outcomes of students. The strength of influence between the self-regulated learning and the educational outcomes will be the primary focus of this research. Some other intervening variables will be studied as well, in particular the personal characteristics of students. The goal is thus to describe the variance of the students’ educational outcomes using the proposed determinants. This variance will be analyzed on both the individual and classroom level.
Návaznosti
MUNI/A/1147/2015, interní kód MUNázev: Celoživotní učení v institucionálních souvislostech
Investor: Masarykova univerzita, Celoživotní učení v institucionálních souvislostech, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 01:37