TICOVÁ, Adéla and Karel ČERVENKA. Podpora rozvoje kognitivních, emocionálních a sociálních kompetencí jako prevence problémů v chování. (Promoting the Development of Cognitive, Emotional and Social Competences to Prevent Behavioural Difficulties). In Karel Červenka, Věra Vojtová, Petr Kachlík. Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních stratergií v etopedii. Brno: MuniPress, 2015, p. 11-26. ISBN 978-80-210-8131-4.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Podpora rozvoje kognitivních, emocionálních a sociálních kompetencí jako prevence problémů v chování.
Name in Czech Podpora rozvoje kognitivních, emocionálních a sociálních kompetencí jako prevence problémů v chování.
Name (in English) Promoting the Development of Cognitive, Emotional and Social Competences to Prevent Behavioural Difficulties
Authors TICOVÁ, Adéla and Karel ČERVENKA.
Edition Brno, Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních stratergií v etopedii, p. 11-26, 16 pp. 2015.
Publisher MuniPress
Other information
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
ISBN 978-80-210-8131-4
Keywords (in Czech) prevence; problémy v chování; kognitivní-emocionální-sociální kompetence; všímavost; sociálně-kognitivní teorie; edukační potřeby; inkluze;
Keywords in English prevention; behavioural difficulties; cognitive-emotioan-social competences; mindfulness; educationa needs; inclusion;
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D., učo 8596. Changed: 22/9/2016 11:27.
PrintDisplayed: 25/6/2024 21:31