2016
Lower Secondary School Pupils’ Perception of e-Textbooks
MORAVEC, Josef a Karolína PEŠKOVÁZákladní údaje
Originální název
Lower Secondary School Pupils’ Perception of e-Textbooks
Název česky
Vnímání elektronických učebnic žáky druhého stupně základní školy
Autoři
MORAVEC, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Karolína PEŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
e-Pedagogium, Univerzita Palackého v Olomouci, 2016, 1213-7758
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/16:00091029
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
elektronická učebnice; žáci základní školy; vnímání; tištěná učebnice
Klíčová slova anglicky
e-textbook; lower secondary school pupils; perception; printed textbook
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 3. 2017 12:48, Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D.
V originále
The main research aim of the study was to investigate pupils’ perception of the (future) use of e-textbooks. The aim was achieved by a survey involving 250 lower secondary school pupils in the Czech Republic. To analyse the data collected by means of a questionnaire, methods of descriptive and inferential statistics were used. The results showed that no matter if pupils use e-textbooks, the majority of respondents would like to use the e-textbooks in the future. In addition, according to the study pupils have more positive perception of the e-textbook than the printed textbook.
Česky
Cílem studie bylo zjistit vnímání budoucího) používání elektronických učebnic žáky ZŠ. Cíl byl dosažen prostřednictvím dotazníkového šetření zahrnující 250 žáků ZŠ. Získaná data byla analyzována prostřednictvím deskriptivní a inferenční statistiky. Elektronické učebnice by rádi používali i bez ohledu na to, zda s e-učebnicí mají/nemají přímou zkušenost. Z hlediska hodnocení učebnic by respondenti uvítali častější práci s e-učebnicí než s tištěnou učebnicí.
Návaznosti
MUNI/A/1360/2014, interní kód MU |
|