DEMELOVÁ, Hana a Kristýna BÖHMOVÁ. A General Concept of Designing and Executing a Communication Strategy. Oxford: FLE Learning Ltd, 2016, 144 s. ISBN 978-1-911185-02-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název A General Concept of Designing and Executing a Communication Strategy
Název česky Obecná koncepce návrhu a realizace komunikační strategie
Autoři DEMELOVÁ, Hana a Kristýna BÖHMOVÁ.
Vydání Oxford, 144 s. 2016.
Nakladatel FLE Learning Ltd
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
ISBN 978-1-911185-02-4
Klíčová slova česky marketingová komunikace, komunikační strategie, komunikační kampaň
Klíčová slova anglicky marketing communication, communication strategy, communication campaign
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Hana Demelová, učo 369792. Změněno: 21. 10. 2016 18:08.
Anotace
This paper deals with a new concept of designing a communication strategy. The approaches to marketing communication strategies went through a long process of evolution in the last few centuries. Nowadays, due to the big amount of marketing messages, the consumer might become resistant to them. Therefore, creating a successful communication strategy (or a campaign) is getting harder. As a consequence of this trend, a communication campaign design needs to be well thought and based on relevant data, just as it may require more sophisticated procedures than ever. The goal of this paper is to provide a general concept of designing a communication campaign, so that a marketer does not miss any of the important steps.
VytisknoutZobrazeno: 19. 8. 2024 04:11