LÁNSKÁ, Dita. Meaning(s) of Otakar Zich's concept of the 'semantic image'. Theatralia. Brno: Masarykova univerzita, 2016, roč. 19, č. 2, s. 103-121. ISSN 1803-845X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/TY2016-2-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Meaning(s) of Otakar Zich's concept of the 'semantic image'
Autoři LÁNSKÁ, Dita (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Theatralia, Brno, Masarykova univerzita, 2016, 1803-845X.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor Umění, architektura, kulturní dědictví
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Digitální knihovna FF MU
Kód RIV RIV/00216224:14210/16:00091405
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.5817/TY2016-2-6
Klíčová slova anglicky Otakar Zich; semantic image; Czech aesthetics
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 27. 3. 2017 18:22.
Anotace
This paper deals with Otakar Zich’s concept of the ‘semantic image’. The author analyses Zich’s aesthetical studies to observe changes in his interpretation of this concept over time. On the basis of the thinking regarding this concept, Zich began to differentiate between semiotic layers of a work of art. So, we can consider him the forerunner of Czech semiotic thinking, with regards to art theory and aesthetics.
Návaznosti
MUNI/A/1130/2015, interní kód MUNázev: Aktuální metodologické trendy teatrologického výzkumu (Akronym: DIVMETOD)
Investor: Masarykova univerzita, Aktuální metodologické trendy teatrologického výzkumu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 08:26