TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Moduly s experimenty v badatelsky orientovaném přírodovědném vzdělávání. 1. vyd. Brno: Paido, Masarykova univerzita, 2015, 133 s. Pedagogický vývoj a inovace 2. ISBN 978-80-7315-252-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Moduly s experimenty v badatelsky orientovaném přírodovědném vzdělávání
Název česky Moduly s experimenty v badatelsky orientovaném přírodovědném vzdělávání
Název anglicky Modules with experiments in IBSE
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, 133 s. Pedagogický vývoj a inovace 2, 2015.
Nakladatel Paido, Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00091448
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-252-9
Klíčová slova česky experiment; IBSE; modul; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky experiment; IBSE; module; science education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 23. 3. 2017 10:28.
Anotace
Kniha prezentuje specifické téma efektivního aplikování experimentů v IBSE. Jádrem knihy jsou výstupy výzkumu a vývoje modulů s experimenty v IBSE. Cílem knihy je také implementace modulů s experimenty ve vzdělávání nadaných žáků, NET-generace a znevýhodněných.
Anotace anglicky
The book presents the specific topic of the effective application of experiments in IBSE. The research results of the role of experiments inIBSE and development of the module with experiments in IBSE as a science educational innovation are the core of the book. The aim of this book is also implementation of the modules with experiments in IBSE in the education of gifted students, students-members of the Net-generation and disadvantaged students.
Návaznosti
266589, interní kód MUNázev: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 04:07