ŠILHAN, Zdeněk, Zdeněk DVOŘÁK, Markéta CHALOUPKOVÁ, Lenka VAŘECHOVÁ, Josef KUNC a Petr TONEV. Teenageři v nákupních centrech: rozdíly v nákupním chování na příkladu brněnské Vaňkovky a Olympie. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Teenageři v nákupních centrech: rozdíly v nákupním chování na příkladu brněnské Vaňkovky a Olympie
Název anglicky Teenagers in shopping centers: differences in shopping behavior on the example of Brno shopping centers Vaňkovka and Olympia
Autoři ŠILHAN, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí), Zdeněk DVOŘÁK (203 Česká republika, domácí), Markéta CHALOUPKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Lenka VAŘECHOVÁ (203 Česká republika, domácí), Josef KUNC (203 Česká republika, domácí) a Petr TONEV (203 Česká republika).
Vydání 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50602 Public administration
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/16:00091537
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova česky teenageři; nákupní centra; nákupní chování; rozdíly; Brno
Klíčová slova anglicky teenagers; shopping centers; shopping behaviour; differences; Brno city
Změnil Změnil: Ing. Zdeněk Šilhan, Ph.D., učo 322145. Změněno: 13. 12. 2019 11:59.
Anotace
Cílem prezentace bylo představit vybrané výsledky výzkumů nákupního chování a nákupních preferencí teenagerů bydlících či studujících v Brně. Pro komparaci byla využita dvě nejoblíbenější a nejvíce navštěvovaná nákupní centra v Brně – Galerie Vaňkovka nacházející se v blízkosti centra a periferní Olympia disponující výrazně širší nabídkou zábavy a trávení volného času.
Anotace anglicky
The aim of this presentation was to present the selected results of the shopping behavior and preferences of the teenagers living or studying in Brno. Two most popular and most visited shopping centers in Brno were selected for the comparison. – the Vaňkovka Gallery, located near the center and peripheral the Olympia, offering the significantly wider range of entertainment and leisure.
Návaznosti
MUNI/A/0943/2015, interní kód MUNázev: Nákupní centra a nákupní zvyklosti teenagerů: modelový příklad města Brna
Investor: Masarykova univerzita, Nákupní centra a nákupní zvyklosti teenagerů: modelový příklad města Brna, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 10. 5. 2024 04:42