Teenageři v nákupních centrech: rozdíly v nákupním chování na příkladu brněnské Vaňkovky a Olympie
ŠILHAN, Zdeněk, Zdeněk DVOŘÁK, Markéta CHALOUPKOVÁ, Lenka VAŘECHOVÁ, Josef KUNC a Petr TONEV. Teenageři v nákupních centrech: rozdíly v nákupním chování na příkladu brněnské Vaňkovky a Olympie. 2016. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Teenageři v nákupních centrech: rozdíly v nákupním chování na příkladu brněnské Vaňkovky a Olympie |
Název anglicky | Teenagers in shopping centers: differences in shopping behavior on the example of Brno shopping centers Vaňkovka and Olympia |
Autoři | ŠILHAN, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí), Zdeněk DVOŘÁK (203 Česká republika, domácí), Markéta CHALOUPKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Lenka VAŘECHOVÁ (203 Česká republika, domácí), Josef KUNC (203 Česká republika, domácí) a Petr TONEV (203 Česká republika). |
Vydání | 2016. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50602 Public administration |
Stát vydavatele | Slovensko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14560/16:00091537 |
Organizační jednotka | Ekonomicko-správní fakulta |
Klíčová slova česky | teenageři; nákupní centra; nákupní chování; rozdíly; Brno |
Klíčová slova anglicky | teenagers; shopping centers; shopping behaviour; differences; Brno city |
Změnil | Změnil: Ing. Zdeněk Šilhan, Ph.D., učo 322145. Změněno: 13. 12. 2019 11:59. |
Anotace |
---|
Cílem prezentace bylo představit vybrané výsledky výzkumů nákupního chování a nákupních preferencí teenagerů bydlících či studujících v Brně. Pro komparaci byla využita dvě nejoblíbenější a nejvíce navštěvovaná nákupní centra v Brně – Galerie Vaňkovka nacházející se v blízkosti centra a periferní Olympia disponující výrazně širší nabídkou zábavy a trávení volného času. |
Anotace anglicky |
---|
The aim of this presentation was to present the selected results of the shopping behavior and preferences of the teenagers living or studying in Brno. Two most popular and most visited shopping centers in Brno were selected for the comparison. – the Vaňkovka Gallery, located near the center and peripheral the Olympia, offering the significantly wider range of entertainment and leisure. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/0943/2015, interní kód MU | Název: Nákupní centra a nákupní zvyklosti teenagerů: modelový příklad města Brna |
Investor: Masarykova univerzita, Nákupní centra a nákupní zvyklosti teenagerů: modelový příklad města Brna, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 10. 5. 2024 04:42