SUCHÁČEK, Petr. MOC A STUDENTI UČITELSTVÍ – JAK FUNGUJE TOTO SPOJENÍ? Studia paedagogica. Masarykova univerzita, 2016, roč. 21, č. 3, s. 183-189. ISSN 1803-7437.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název MOC A STUDENTI UČITELSTVÍ – JAK FUNGUJE TOTO SPOJENÍ?
Název česky MOC A STUDENTI UČITELSTVÍ – JAK FUNGUJE TOTO SPOJENÍ?
Název anglicky POWER AND STUDENT TEACHERS: HOW DOES THIS COMBINATION WORK?
Autoři SUCHÁČEK, Petr.
Vydání 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Recenze
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Štítky pregraduální příprava učitelů, současné vzdělávání, výuková komunikace
Změnil Změnil: Mgr. Petr Sucháček, učo 327525. Změněno: 14. 11. 2016 09:58.
Anotace
recenze knihy Vlčková, K., Lojdová, K., Lukas, J., Mareš, J., Šalamounová, Z., Kohoutek, T., Bradová, J., & Ježek, S. (2015). Z posluchárny za katedru. Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. Brno: Masarykova univerzita.
Anotace anglicky
book review: Vlčková, K., Lojdová, K., Lukas, J., Mareš, J., Šalamounová, Z., Kohoutek, T., Bradová, J., & Ježek, S. (2015). Z posluchárny za katedru. Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. Brno: Masarykova univerzita.
Návaznosti
MUNI/A/1147/2015, interní kód MUNázev: Celoživotní učení v institucionálních souvislostech
Investor: Masarykova univerzita, Celoživotní učení v institucionálních souvislostech, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 19. 7. 2024 12:28