2016
Regensburger Symposium, Sommerschule für Studierende und Doktoranden aller Fächer 2016 Spezial
HALASOVÁ, Anna MarieZákladní údaje
Originální název
Regensburger Symposium, Sommerschule für Studierende und Doktoranden aller Fächer 2016 Spezial
Název česky
Řezenské sympózium, letní škola pro studenty a doktorandy všech oborů, speciál 2016
Název anglicky
Ratisbon Symposium, summerschool for students and doctor-students 2016
Autoři
HALASOVÁ, Anna Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
2016
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/16:00091830
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky
university; communicaton; refugees
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 28. 2. 2017 13:55, Mgr. Vlastimil Brom, Ph.D.
V originále
Universitäts-Bildung und Bildungspolitik: europaweit, weltoffen oder in Grenzen? Einheitlichkeit der Standards – Diversität der Zugänge? • Was hindert die Offenheit, was zieht uns daran an? Verwaltung, Gesetze, Rechte, Werte … • Unterschiedliche Kulturräume und die Universität: Fremdheit und Bereicherung? • Sprache(n) und Universität – die Sprache der Universität: inklusiv oder exklusiv? • Die Darstellung des Fremden und Fremdseins, am Beispiel des Themas „Flüchtlinge“: medial, kulturell, wissenschaftlich • Universität als weltoffene Heimat der wissenschaftlichen Kommunikation und globale Bildungsstätte: Ein Vorbild für die Gesellschaft?
Česky
Univerzitní vzdělání a vzdělávací politika, v Evropě otevřená nebo ohraničená? Jednota standardů - různost přístupů. Co brání otevřenosti, co nás přitahuje? Správa, zákony, práva... Různé kultury a universita: Cizost a obohacení? Jazyky a universita. Ukázka cizího elementu na příkladu uprchlíků: mediálně, kulturně, vědecky. Universita coby místo vědecké komunikace a globálního vzdělání otevřené světu. Vzor společnosti?
Anglicky
University education and educational politics in Europe worldwide or limited? Homogenity of standards – diversity of approaches? What does inhibit the openness, what does attract us? Administration, legislation, rights, values… Diversity of cultures and the university: strangeness and enrichment? Languages and the university – the language of the university: inclusive or exclusive? The representation of the strangeness on example of the theme “refugees” : medial, cultural, scientific The university as a worldwide open place of a scientific communication and a global educational institution: A model for the society?
Návaznosti
MUNI/A/1158/2015, interní kód MU |
|