Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1361556, author = {Syslová, Zora}, address = {Ústí nad Labem}, booktitle = {Trendy a perspektivy předškolního vzdělávání}, edition = {1.}, editor = {Chytrý, V., Janovec, J.}, keywords = {qualifications; quality; preschool education; overview study; preschool teacher.}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Ústí nad Labem}, isbn = {978-80-7561-025-6}, pages = {83-94}, publisher = {Univerzita J. E. Purkyně}, title = {Kvalita versus kvalifikace: Jaké by mělo být přípravné vzdělávání učitelů mateřských škol?}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 1361556 AU - Syslová, Zora PY - 2016 TI - Kvalita versus kvalifikace: Jaké by mělo být přípravné vzdělávání učitelů mateřských škol? PB - Univerzita J. E. Purkyně CY - Ústí nad Labem SN - 9788075610256 KW - qualifications KW - quality KW - preschool education KW - overview study KW - preschool teacher. N2 - Kvalita škol, včetně mateřských, se často stává součástí jak odborných, tak politických diskuzí. V lednu 2016 byla otevřena na MŠMT diskuze k odborné kvalifikaci učitelek mateřských škol. Příspěvek se zamýšlí nad kvalitou ve vztahu ke kvalifikaci a přináší výsledky výzkumů, které s touto problematiku souvisí. Představuje přehledovou studii zaměřenou na téma učitel/ka mateřské školy. Studie ukazuje, že profese učitele mateřské školy zahrnuje řadu specifických a náročných činností, které se v praxi ne vždy daří naplňovat. Současně představuje koncept reflektivního praktika, který je součástí diskurzu o přípravném učitelském vzdělávání. ER -
SYSLOVÁ, Zora. Kvalita versus kvalifikace: Jaké by mělo být přípravné vzdělávání učitelů mateřských škol? In Chytrý, V., Janovec, J. \textit{Trendy a perspektivy předškolního vzdělávání}. 1. vyd. Ústí nad Labem: Univerzita J. E. Purkyně, 2016, s.~83-94. ISBN~978-80-7561-025-6.
|