TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Roles of creativity styles in teacher professional continuous development focusing on inquiry-based science education. In 8th World Conference on Educational Sciences, Madrid, Spain. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Roles of creativity styles in teacher professional continuous development focusing on inquiry-based science education
Název česky Role stylu kreativity v profesním učitelském rozvoji se zaměřením na IBSE
Autoři TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ.
Vydání 8th World Conference on Educational Sciences, Madrid, Spain, 2016.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky kreativní styly; efektivita; IBSE; učitelské profesní celoživotní vzdělávání
Klíčová slova anglicky creativity styles; effectiveness; IBSE; teacher professional continuous development.
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 16. 12. 2016 16:46.
Anotace
The study is devoted to the research into roles of teacher creativity styles in teacher education and is realised within the framework of a teacher CPD programme within the PROFILES project aimed at the promotion of inquiry-based science education. Design-based research was the basic framework, with the use of specific research methods such as a case study, observation, questionnaire, interview, etc.
Anotace česky
Studie je zaměřena na výzkum rolí učitelských kreativních stylů v jejich vzdělávání a je realizována v rámci CPD programu v projektu PROFILES, který byl zaměřen na propagaci IBSE. Konstrukční výzkum je základní výzkumnou strategií s využitím specifických výzkumných metod jako je případová studie, pozorování, dotazník, interview atd.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 18:49