TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA. Teacher constructivism in systematic professional continuous development. In 8th World Conference on Educational Sciences, Madrid, Spain. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Teacher constructivism in systematic professional continuous development
Název česky Učitelský konstruktivismus v systematickém profesním vzdělávání
Autoři TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA.
Vydání 8th World Conference on Educational Sciences, Madrid, Spain, 2016.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky profesionální celoživotní vzdělávání; systematické učitelské vzdělávání; učitelský konstruktivismus;
Klíčová slova anglicky professional continuous development; systematic teacher education; teacher constructivism
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 16. 12. 2016 16:58.
Anotace
The purpose of the study is to look at one approach to development and the implementation of effective teacher professional continuous development courses. Design-based research was used as the main research method. A key result of the research is the finding that teacher education has to be closely linked with practical experience through the use of a systematic and constructivist approach, by which we mean teacher constructivism.
Anotace česky
Záměrem studie je pohled na rozvoj a implementaci efektivního profesního celoživotního učitelského vzdělávání. Konstrukční výzkum byl použit jako základní výzkumná strategie. Klíčovým výstupem výzkumu je zjištění, že učitelské vzdělávání musí být propojeno s praktickou zkušeností s využitím systematického a konstruktivistického přístupu, čímž je myšlen učitelský konstruktivismus.
VytisknoutZobrazeno: 1. 9. 2024 08:50