2016
Didaktika informační gramotnosti s prvky inkluze
MAZÁČOVÁ, Pavlína a David KUDRNAZákladní údaje
Originální název
Didaktika informační gramotnosti s prvky inkluze
Název anglicky
Didactics of information literacy with elements of inclusion
Autoři
MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí) a David KUDRNA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Konference Knihovny současnosti, 6.-8. září 2016, Olomouc, 2016
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/16:00092650
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
didaktika; informační gramotnost; inkluze; učící knihovník; pedagogika; informační vzdělávání; NIQES
Klíčová slova anglicky
didactics; information literacy; inclusion; Teaching Librarian; pedagogy; information education; NIQES
Štítky
Změněno: 10. 4. 2017 18:48, Mgr. Marie Skřivanová
V originále
Učící knihovník pracuje v lekcích informační gramotnosti pro žáky základních a středních škol často s heterogenní třídou, která může mít různorodé vzdělávací potřeby. Příspěvek představí specifika vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a poté nastíní didaktické a metodické inkluzivní přístupy vhodné pro přípravu a vedení lekcí informační gramotnosti.
Anglicky
Learning Librarian works in information literacy lessons for elementary and secondary Schools often with heterogeneous class, which can have diverse educational needs. Contribution present the specifics of educating children with special educational needs and then outlines didactic and methodical inclusive approaches suitable for the preparation and implementation of the information literacy education.
Návaznosti
MUNI/FR/1355/2015, interní kód MU |
|