D 2016

Problematika definice značky pro účely jejího ocenění

SKALICKÝ, Roman

Základní údaje

Originální název

Problematika definice značky pro účely jejího ocenění

Název anglicky

The issue of brand definition for the pourpose of the brand valuation

Autoři

SKALICKÝ, Roman (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Hradec Králové, Česká republika, MEZINÁRODNÍ MASARYKOVA KONFERENCE PRO DOKTORANDY A MLADÉ VĚDECKÉ PRACOVNÍKY, od s. 575-583, 9 s. 2016

Nakladatel

MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2016

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14560/16:00092717

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-87952-17-7

Klíčová slova anglicky

brand; brand value; brand definition
Změněno: 11. 1. 2017 10:35, Ing. Roman Skalický, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem příspěvku je určit roli definice značky v problematice jejího ocenění. Příspěvek zkoumá interdisciplinární východiska značky, nejužívanější definice značky, odlišné pohledy na problematiku hodnoty značky a její zdroje a na působení značky, a metody k ocenění značky uváděné v České republice i v zahraničí.

Anglicky

The aim of this paper is to determine the role of brand definition in the issue of valuation. The paper explores the interdisciplinary basis of brand, the most widely used brand definition, different views on the issue of brand value and its resources and influence on the brand, and methods for valuing brands featured in the Czech Republic and abroad.

Návaznosti

MUNI/A/0916/2015, interní kód MU
Název: Behaviorální a znalostní aspekty obchodování a oceňování finančních aktiv
Investor: Masarykova univerzita, Behaviorální a znalostní aspekty obchodování a oceňování finančních aktiv, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty