2016
Problematika definice značky pro účely jejího ocenění
SKALICKÝ, RomanZákladní údaje
Originální název
Problematika definice značky pro účely jejího ocenění
Název anglicky
The issue of brand definition for the pourpose of the brand valuation
Autoři
SKALICKÝ, Roman (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Hradec Králové, Česká republika, MEZINÁRODNÍ MASARYKOVA KONFERENCE PRO DOKTORANDY A MLADÉ VĚDECKÉ PRACOVNÍKY, od s. 575-583, 9 s. 2016
Nakladatel
MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2016
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14560/16:00092717
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-87952-17-7
Klíčová slova anglicky
brand; brand value; brand definition
Změněno: 11. 1. 2017 10:35, Ing. Roman Skalický, Ph.D.
V originále
Cílem příspěvku je určit roli definice značky v problematice jejího ocenění. Příspěvek zkoumá interdisciplinární východiska značky, nejužívanější definice značky, odlišné pohledy na problematiku hodnoty značky a její zdroje a na působení značky, a metody k ocenění značky uváděné v České republice i v zahraničí.
Anglicky
The aim of this paper is to determine the role of brand definition in the issue of valuation. The paper explores the interdisciplinary basis of brand, the most widely used brand definition, different views on the issue of brand value and its resources and influence on the brand, and methods for valuing brands featured in the Czech Republic and abroad.
Návaznosti
MUNI/A/0916/2015, interní kód MU |
|