DOSEDLA, Martin, Zdeněk HODIS a Jiří HRBÁČEK. 3D grafika v přípravě učitelů a ve výuce žáků základních škol. In Magda Kotková - doc. dr. René Drtina, Ph.D. - Ing. Jan Chromý, Ph.D. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů MVVTP 2016. Hradec Králové: Gaudeamus, 2016, s. 25-28. ISBN 978-80-7435-641-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název 3D grafika v přípravě učitelů a ve výuce žáků základních škol
Název anglicky 3D graphics in teacher training and in teaching primary school pupils
Autoři DOSEDLA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí), Zdeněk HODIS (203 Česká republika, domácí) a Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání Hradec Králové, Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů MVVTP 2016, od s. 25-28, 4 s. 2016.
Nakladatel Gaudeamus
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/16:00092718
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7435-641-4
ISSN 1214-0554
Klíčová slova česky počítačová grafika; 3D grafika; RVP; kvalitativní výzkum; pozorování
Klíčová slova anglicky computer graphics; 3D graphics; RVP; qualitative research; observatory
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Martin Dosedla, Ph.D., učo 66046. Změněno: 9. 3. 2017 09:53.
Anotace
Text se zabývá inovacemi ve výuce 3D grafiky v oblasti odborné přípravy budoucích učitelů ICT na základních školách a možnostmi nasazení výuky oblasti 3D grafiky do základního vzdělávání. Součástí textu je studie mapující experimentální nasazení výuky na ZŠ.
Anotace anglicky
The text deals with innovations in teaching 3D graphics in the training of future teachers of ICT at primary schools and possibilities of teaching 3D graphics in basic education. Part of the text is a study describing the experimental deployment of teaching at the elementary school.
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 01:50