2016
3D grafika v přípravě učitelů a ve výuce žáků základních škol
DOSEDLA, Martin, Zdeněk HODIS a Jiří HRBÁČEKZákladní údaje
Originální název
3D grafika v přípravě učitelů a ve výuce žáků základních škol
Název anglicky
3D graphics in teacher training and in teaching primary school pupils
Autoři
DOSEDLA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí), Zdeněk HODIS (203 Česká republika, domácí) a Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Hradec Králové, Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů MVVTP 2016, od s. 25-28, 4 s. 2016
Nakladatel
Gaudeamus
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/16:00092718
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7435-641-4
ISSN
Klíčová slova česky
počítačová grafika; 3D grafika; RVP; kvalitativní výzkum; pozorování
Klíčová slova anglicky
computer graphics; 3D graphics; RVP; qualitative research; observatory
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 9. 3. 2017 09:53, Ing. Martin Dosedla, Ph.D.
V originále
Text se zabývá inovacemi ve výuce 3D grafiky v oblasti odborné přípravy budoucích učitelů ICT na základních školách a možnostmi nasazení výuky oblasti 3D grafiky do základního vzdělávání. Součástí textu je studie mapující experimentální nasazení výuky na ZŠ.
Anglicky
The text deals with innovations in teaching 3D graphics in the training of future teachers of ICT at primary schools and possibilities of teaching 3D graphics in basic education. Part of the text is a study describing the experimental deployment of teaching at the elementary school.