2016
Čtenářství a čtenářská gramotnost očima učitelů na 1. stupni ZŠ
TUŽILOVÁ, PetraZákladní údaje
Originální název
Čtenářství a čtenářská gramotnost očima učitelů na 1. stupni ZŠ
Název česky
Čtenářství a čtenářská gramotnost očima učitelů na 1. stupni ZŠ
Název anglicky
Reading and reading literacy viewed by elementary school teachers
Autoři
TUŽILOVÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vydání. Brno, VIII. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury, od s. 25-37, 13 s. 2016
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14410/16:00092775
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6151-4
Klíčová slova česky
čtení;čtenářská gramotnost;četba;učitel;rodiče;dítě;komunikace;podpora
Klíčová slova anglicky
reading;reading literacy;book;teacher;parents;child;communication;support
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 16. 1. 2017 10:35, PhDr. Mgr. Petra Tužilová
V originále
Příspěvek se zabývá přístupem učitelů ke čtení, čtenářství a čtenářské gramotnosti žáků čtvrtých ročníků ZŠ. Přináší výsledky pilotního testování ústně kladeného dotazníku, ve kterém učitelé zodpovídali otázky ve čtyřech oblastech spojených s vlastní četbou, výukou četby, přístupem k četbě žáků a komunikací s rodiči o četbě dětí.
Anglicky
The paper deals with teachers' attitudes towards reading, readership and reading literacy of pupils of the fourth grade of primary school. It presents the results of the pilot testing of orally-laying questionnaire in which teachers answer questions in four areas related to their own reading, teaching reading, students access to reading and communication with parents about children's reading.
Návaznosti
MUNI/A/0941/2015, interní kód MU |
|