TUŽILOVÁ, Petra. Čtenářství a čtenářská gramotnost očima učitelů na 1. stupni ZŠ. In Mgr. Ester Nováková, Ph.D., Mgr. Iva Janoušová. VIII. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2016, s. 25-37. ISBN 978-80-210-6151-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Čtenářství a čtenářská gramotnost očima učitelů na 1. stupni ZŠ
Název česky Čtenářství a čtenářská gramotnost očima učitelů na 1. stupni ZŠ
Název anglicky Reading and reading literacy viewed by elementary school teachers
Autoři TUŽILOVÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, VIII. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury, od s. 25-37, 13 s. 2016.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/16:00092775
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6151-4
Klíčová slova česky čtení;čtenářská gramotnost;četba;učitel;rodiče;dítě;komunikace;podpora
Klíčová slova anglicky reading;reading literacy;book;teacher;parents;child;communication;support
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Petra Tužilová, učo 75394. Změněno: 16. 1. 2017 10:35.
Anotace
Příspěvek se zabývá přístupem učitelů ke čtení, čtenářství a čtenářské gramotnosti žáků čtvrtých ročníků ZŠ. Přináší výsledky pilotního testování ústně kladeného dotazníku, ve kterém učitelé zodpovídali otázky ve čtyřech oblastech spojených s vlastní četbou, výukou četby, přístupem k četbě žáků a komunikací s rodiči o četbě dětí.
Anotace anglicky
The paper deals with teachers' attitudes towards reading, readership and reading literacy of pupils of the fourth grade of primary school. It presents the results of the pilot testing of orally-laying questionnaire in which teachers answer questions in four areas related to their own reading, teaching reading, students access to reading and communication with parents about children's reading.
Návaznosti
MUNI/A/0941/2015, interní kód MUNázev: Čtenářství a čtenářská gramotnost žáků základní školy
Investor: Masarykova univerzita, Čtenářství a čtenářská gramotnost žáků základní školy, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 12:41