KLÍMOVÁ, Květoslava. Ověřování dovednosti práce s textem prostřednictvím ilustrativních úloh ke Standardům pro základní vzdělávání. In Vala, J., Kusá, J. Text jako učební úloha: teorie - výzkum - aplikace. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2016, s. 23-50. Ediční řada - Odborná publikace (kolektivní monografie). ISBN 978-80-244-5014-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Ověřování dovednosti práce s textem prostřednictvím ilustrativních úloh ke Standardům pro základní vzdělávání
Název anglicky Verification of the ability of textual analysis by illustrative tasks on Standards of primary school education
Autoři KLÍMOVÁ, Květoslava (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Olomouc, Text jako učební úloha: teorie - výzkum - aplikace, od s. 23-50, 28 s. Ediční řada - Odborná publikace (kolektivní monografie), 2016.
Nakladatel Univerzita Palackého v Olomouci
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/16:00092857
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-244-5014-8
Klíčová slova česky Standardy pro základní vzdělávání; indikátor; minimální úroveň; čtení s porozuměním; odborný text; umělecký text; žáci 5. ročníku
Klíčová slova anglicky Standards for Basic Education; indicator; the minimum level; reading comprehension; specialized text of some branch; fictional text; pupils at fifth class
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Ivana Kolářová, CSc., učo 44114. Změněno: 17. 2. 2017 11:25.
Anotace
Kapitola se zabývá prací s textem, která je částí ilustrativních úloh v metodických komentářích ke Standardům pro základní vzdělávání. Ověřili jsme tři očekávané výstupy v Komunikační a slohové výchově na náhodném vzorku 693 žáků pátého ročníku brněnských i mimobrněnských základních škol. Předpokládáme, že zjištění budou zajímavá, užitečná a inspirativní v mnoha aspektech nejen pro učitele, ale také pro autory učebnic českého jazyka.
Anotace anglicky
The chapter is focused on work with a text that is a part of illustrative tasks in methodical comments on Standards of primary school education. We verified three expected outcomes in Communication and Composition on chosen at random sample of 693 pupils of 5th grade of Brno’s and other primary schools. We suppose the acquired results to be interesting, helpful and inspiring in a lot of aspects, not only for teachers but also for authors of textbooks on the Czech language.
VytisknoutZobrazeno: 31. 7. 2024 03:12