s 2016

Music Education – Terra Cognita?

SEDLÁČEK, Marek

Základní údaje

Originální název

Music Education – Terra Cognita?

Autoři

SEDLÁČEK, Marek (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, 115 s. 2016

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/16:00092880

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-8443-8

Klíčová slova anglicky

music education; art music; 20th century; music preferences; extracurricular musical activities; music listening; musical-sociological research

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 14. 1. 2017 10:05, doc. PhDr. Marek Sedláček, Ph.D.

Anotace

V originále

The proceedings contain full-text papers presented in the sub-section of the 28th international music teacher conference MUSICA VIVA IN SCHOLA organized by the Department of Music, the Faculty of Education, Masaryk University in Brno (the Czech Republic) on the 18–19th October 2016. The proceedings contain the historical, the philosophical-aesthetical and musical-sociological studies focusing on the current issues of music education, the contemporary art music and the music preferences of the youth.

Návaznosti

MUNI/A/0990/2015, interní kód MU
Název: Postoje vysokoškolských studentů ČR k hudbě v období postmoderny
Investor: Masarykova univerzita, Postoje vysokoškolských studentů ČR k hudbě v období postmoderny, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty