JANÍK, Tomáš. Škola na kruhovém objezdu aneb když se to vezme kolem a kolem. In Strouhal, M. & Štech, S. et al. Vzdělávání a dnešek. Pedagogické, filosofické, historické a sociální souvislosti. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2016, s. 163-178. Pedagogika. ISBN 978-80-246-3558-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Škola na kruhovém objezdu aneb když se to vezme kolem a kolem
Název česky Škola na kruhovém objezdu aneb když se to vezme kolem a kolem
Název anglicky School on the roundabout
Autoři JANÍK, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Praha, Vzdělávání a dnešek. Pedagogické, filosofické, historické a sociální souvislosti, od s. 163-178, 16 s. Pedagogika, 2016.
Nakladatel Karolinum
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/16:00088586
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-246-3558-3
Klíčová slova česky škola; vzdělávání; kurikulární reforma
Klíčová slova anglicky school; education; curriculum reform
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed., učo 17210. Změněno: 29. 3. 2017 14:59.
Anotace
V publikaci jsou analyzovány možnosti dalšího vývoje školské reformy v České republice. Je rozlišena reforma vstupová, procesová a výstupová a jsou diskutovány silné a slabé stránky.
Anotace anglicky
In the book chapter possibilities of future developments of school reform in the Czech Republic are analysed. Distinction between input - process - output reform is outlined and its' pro and contra are discussed.
Návaznosti
GA15-05122S, projekt VaVNázev: Mezi akceptací a resistencí: Vnímání kurikulárních změn učiteli v období deseti let implementace reformy
Investor: Grantová agentura ČR, Mezi akceptací a resistencí: Vnímání kurikulárních změn učiteli v období deseti let implementace reformy
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 09:28