2016
Mezijazykový vliv: potenciál didaktického překladu ve výuce anglického jazyka
ŠAMALOVÁ, MichaelaZákladní údaje
Originální název
Mezijazykový vliv: potenciál didaktického překladu ve výuce anglického jazyka
Název česky
Mezijazykový vliv: potenciál didaktického překladu ve výuce anglického jazyka
Název anglicky
Cross-Linguistic Influence: The Potential of Pedagogical Translation in English Language Teaching
Autoři
Vydání
Výzkum učení a vyučování cizích jazyků, 2016
Další údaje
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Didaktický překlad; mezijazyková podobnost; výuka anglického jazyka; kvazi-experiment.
Klíčová slova anglicky
Pedagogical translation;crosslinguistic similarity; English language teaching; quasi-experiment
Změněno: 24. 3. 2017 15:12, Dana Nesnídalová
Česky
Posterová prezentace byla zaměřena na problematiku mezijazykové podobnosti v souvislosti s užitím didaktického překladu ve výuce anglického jazyka. Téma bylo prezentován v návaznosti na výsledky kvazi-experimentu.
Anglicky
The poster presentation dealt with the issue of cross-linguistic similarity in connection with the use of pedagogical translation in English language teaching. The topic was presented in relation to the results of a quasi-experiment study.
Návaznosti
MUNI/A/0961/2015, interní kód MU |
|