2016
Jak prvostupňoví učitelé vnímají čtení a čtenářskou gramotnost
TUŽILOVÁ, PetraZákladní údaje
Originální název
Jak prvostupňoví učitelé vnímají čtení a čtenářskou gramotnost
Název anglicky
How elementary teachers perceive reading and reading literacy
Autoři
Vydání
XXIV. konference České asociace pedagogického výzkumu, 2016
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
čtení;čtenářská gramotnost;četba;čtenářství;učitel;rodiče;dítě;komunikace;podpora
Klíčová slova anglicky
reading;reading literacy;readership;books;teacher;parents;child;communication;support
Změněno: 26. 1. 2017 18:15, PhDr. Mgr. Petra Tužilová
V originále
Prezentace se zabývá oblastí čtenářství a čtenářské gramotnosti u žáků 4. ročníků ZŠ a přístupem učitelů k podpoře rodičů v rozvíjení těchto oblastí. Jsou zde shrnuty výsledky pilotního šetření ústně kladených dotazníků, ve kterých učitelé odpovídali na otázky vztahující se k jejich vlastnímu čtení a čtenářství, ke čtenářské gramotnosti ve výuce, přístupu ke čtení a četbě svých žáků a ke komunikaci a podpoře rodičů v oblasti četby a čtenářství jejich dětí.
Anglicky
This slideshow deals with the area of reading and reading literacy in grade 4 of elementary school pupils and their teachers access in assisting parents during children development of these areas. It summarizes the results of the pilot survey of the orally-asked questionnaires in which teachers answered questions related to their own reading and readership, using the reading literacy in teaching, the access to reading and readership of their pupils, and communication and support of parents in the area of reading and readership of their children.
Návaznosti
MUNI/A/0941/2015, interní kód MU |
|