KOVÁŘOVÁ, Pavla. Od frontální výuky k převrácené třídě : zkušenosti z výuky předmětu Informační bezpečnost na KISK FF MU. In Seminář IVIG 2016, 22. 9. 2016, Praha. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Od frontální výuky k převrácené třídě : zkušenosti z výuky předmětu Informační bezpečnost na KISK FF MU
Název anglicky From frontal teaching to the inverted classroom : an experience of teaching the subject for Information Security KISK FF MU
Autoři KOVÁŘOVÁ, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Seminář IVIG 2016, 22. 9. 2016, Praha, 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/16:00093265
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky frontal teaching; inverted classroom; Information Security
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 8. 3. 2018 10:53.
Anotace
Příspěvek představuje zkušenost autorky s frontální výukou a převrácenou třídou z výuky předmětu Informační bezpečnost na KISK FF MU.
Anotace anglicky
The contribution presents the author's experience with frontal teaching a class of reciprocal teaching of Information Security at KISK FF MU.
Návaznosti
MUNI/A/1121/2015, interní kód MUNázev: Design Thinking Action Lab 2016: otevřenost, zodpovědnost, iniciativa (Akronym: DALAB 2016)
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2016: otevřenost, zodpovědnost, iniciativa, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 18:20