VLČEK, Petr, Eva PÁLENSKÁ, Kristýna JAKUBCOVÁ, Barbora CHARVÁTOVÁ, Šárka KŘIVOVÁ a Veronika PELCOVÁ. Suchozemské pohybové pohádky. Online. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017. ISBN 978-80-210-8502-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Suchozemské pohybové pohádky
Název česky Suchozemské pohybové pohádky
Název anglicky Fairy tales in motion on the land
Autoři VLČEK, Petr, Eva PÁLENSKÁ, Kristýna JAKUBCOVÁ, Barbora CHARVÁTOVÁ, Šárka KŘIVOVÁ a Veronika PELCOVÁ.
Vydání 1. vyd. Brno, 2017.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-8502-2
ISSN 1802-128X
Klíčová slova česky tělesná výchova; předškolní věk; mladší školní věk; pohybová pohádka
Klíčová slova anglicky physical education; primary school age; swimming
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Mgr. Petr Vlček, Ph.D., učo 346572. Změněno: 30. 7. 2022 18:28.
Anotace
Text je určen nejen studentům Učitelství MŠ, ale i učitelům v mateřských a základních školách. Publikace je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na vývoj dítěte, jsou přiblíženy základní pojmy a význam pohybu pro zdraví. V praktické části autoři předkládají pohádky, které svým obsahem motivují k pohybovým činnostem. Konkrétní hry k pohádkám jsou přehledně zpracovány a jsou použitelné pro děti předškolního a mladšího školního věku. Základní popis aktivit je doplněn motivačními básničkami, přílohami ve formě obrázků pro děti a fotografiemi z ověřování aktivit v praxi. U některých pohádek jsou uvedeny i videozáznamy konkrétních činností.
Anotace anglicky
The publication is aimed at the students of pre-primary education but it can be used also by the teachers of elementary and especially kinder garden teachers. The text is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part deals with the developments of the children at the pre-school age and the importace of physical activity. In the practical part the authors present fairy tales which motivate to the various physical activities. The particular games (parts of the fairy tales in motion) are transparently elaborated and suit the pre-school and primary school age children. The description of the games is attached with some poems and pictures and photographs. Some fairy tales are attached with the instructional video recordings.
Návaznosti
MUNI/FR/0944/2015, interní kód MUNázev: Pohybové pohádky jako inovativní metoda výuky školáků a předškoláků (Akronym: POPO)
Investor: Masarykova univerzita, Pohybové pohádky jako inovativní metoda výuky školáků a předškoláků
VytisknoutZobrazeno: 11. 10. 2024 12:17