MAZÁČOVÁ, Pavlína. Učící knihovník. 2016. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Učící knihovník |
Název anglicky | Teaching librarian |
Autoři | MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | 2016. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Uspořádání workshopu |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/16:00093293 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | učící knihovník; pedagogika; didaktika; informační vzdělávání; informační gramotnost |
Klíčová slova anglicky | Teaching Librarian; pedagogy; didactics; Information education; information literacy |
Štítky | rivok |
Změnil | Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 31. 1. 2017 12:48. |
Anotace |
---|
Cílem workshopu bylo předat učícím knihovníkům chybějící kompetence v didaktice a metodice informačního vzdělávání. Workshop navázal na zvanou přednášku, učící knihovníci si vyzkoušeli designování lekce informační gramotnosti podle předem zadaných kritérií týkajících se cílové skupiny, tématu, rozsahu, pedagogického paradigmatu nebo využití technologií. |
Anotace anglicky |
---|
The aim of the workshop was to impart teaching librarians lack of competence in the didactics and methodology of information education. The workshop followed the invited lectures, teaching librarians tried designing information literacy lessons based on the specified criteria relating to the target group, theme, scope, pedagogical paradigm or the use of technology. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1121/2015, interní kód MU | Název: Design Thinking Action Lab 2016: otevřenost, zodpovědnost, iniciativa (Akronym: DALAB 2016) |
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2016: otevřenost, zodpovědnost, iniciativa, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 05:56