2016
Konstrukční stavebnice v praktických činnostech a ve fyzice na ZŠ
HODIS, Zdeněk, Jiří HRBÁČEK, Martin DOSEDLA a Petr VYBÍRALZákladní údaje
Originální název
Konstrukční stavebnice v praktických činnostech a ve fyzice na ZŠ
Název anglicky
Construction sets in practical activities and in physics at primary school
Autoři
HODIS, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí), Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, domácí), Martin DOSEDLA (203 Česká republika, domácí) a Petr VYBÍRAL (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Trendy ve vzdělávání, Olomouc, Univerzita Palackého, Pedagogická fakulta, 2016, 1805-8949
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/16:00093318
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
Construction sets; practical activities; physics; primary schools
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 9. 3. 2017 09:50, Ing. Martin Dosedla, Ph.D.
V originále
Vědecká studie se věnuje problematice konstrukčních stavebnic používaných v praktických činnostech a ve fyzice. Cílem práce je zhodnotit využitelnost těchto konstrukčních stavebnic ve výuce na ZŠ a navrhnout postupy, jak by se tyto stavebnice daly využít. Součástí článku je i výzkumné šetření zaměřené na to, jaké konstrukční stavebnice jsou preferovány.
Anglicky
This scientific studies is focused to the construction sets used in practical activities and physics. The aim is to evaluate the usefulness of these construction sets in teaching at primary schools. Devise procedures, how these sets could be used. The contribution includes research investigation focused on what construction sets are preferred.