J 2016

Konstrukční stavebnice v praktických činnostech a ve fyzice na ZŠ

HODIS, Zdeněk, Jiří HRBÁČEK, Martin DOSEDLA a Petr VYBÍRAL

Základní údaje

Originální název

Konstrukční stavebnice v praktických činnostech a ve fyzice na ZŠ

Název anglicky

Construction sets in practical activities and in physics at primary school

Autoři

HODIS, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí), Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, domácí), Martin DOSEDLA (203 Česká republika, domácí) a Petr VYBÍRAL (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Trendy ve vzdělávání, Olomouc, Univerzita Palackého, Pedagogická fakulta, 2016, 1805-8949

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/16:00093318

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

Construction sets; practical activities; physics; primary schools

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 9. 3. 2017 09:50, Ing. Martin Dosedla, Ph.D.

Anotace

V originále

Vědecká studie se věnuje problematice konstrukčních stavebnic používaných v praktických činnostech a ve fyzice. Cílem práce je zhodnotit využitelnost těchto konstrukčních stavebnic ve výuce na ZŠ a navrhnout postupy, jak by se tyto stavebnice daly využít. Součástí článku je i výzkumné šetření zaměřené na to, jaké konstrukční stavebnice jsou preferovány.

Anglicky

This scientific studies is focused to the construction sets used in practical activities and physics. The aim is to evaluate the usefulness of these construction sets in teaching at primary schools. Devise procedures, how these sets could be used. The contribution includes research investigation focused on what construction sets are preferred.