HODIS, Zdeněk, Jiří HRBÁČEK, Martin DOSEDLA a Petr VYBÍRAL. Konstrukční stavebnice v praktických činnostech a ve fyzice na ZŠ. Trendy ve vzdělávání. Olomouc: Univerzita Palackého, Pedagogická fakulta, 2016, roč. 9, 1/2016, s. 90-96. ISSN 1805-8949. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Konstrukční stavebnice v praktických činnostech a ve fyzice na ZŠ
Název anglicky Construction sets in practical activities and in physics at primary school
Autoři HODIS, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí), Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, domácí), Martin DOSEDLA (203 Česká republika, domácí) a Petr VYBÍRAL (203 Česká republika, domácí).
Vydání Trendy ve vzdělávání, Olomouc, Univerzita Palackého, Pedagogická fakulta, 2016, 1805-8949.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/16:00093318
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.012
Klíčová slova anglicky Construction sets; practical activities; physics; primary schools
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Martin Dosedla, Ph.D., učo 66046. Změněno: 9. 3. 2017 09:50.
Anotace
Vědecká studie se věnuje problematice konstrukčních stavebnic používaných v praktických činnostech a ve fyzice. Cílem práce je zhodnotit využitelnost těchto konstrukčních stavebnic ve výuce na ZŠ a navrhnout postupy, jak by se tyto stavebnice daly využít. Součástí článku je i výzkumné šetření zaměřené na to, jaké konstrukční stavebnice jsou preferovány.
Anotace anglicky
This scientific studies is focused to the construction sets used in practical activities and physics. The aim is to evaluate the usefulness of these construction sets in teaching at primary schools. Devise procedures, how these sets could be used. The contribution includes research investigation focused on what construction sets are preferred.
VytisknoutZobrazeno: 18. 9. 2024 06:32