Význam regionální problematiky hudební výchovy
RODIČOVÁ, Jaroslava. Význam regionální problematiky hudební výchovy. In XXVIII. Musica viva in schola. 2016. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Význam regionální problematiky hudební výchovy |
Název anglicky | The meaning of regional problematics of musical education |
Autoři | RODIČOVÁ, Jaroslava (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | XXVIII. Musica viva in schola, 2016. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/16:00093386 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | hudebně taneční projevy; hudební výchova; Jan Amos Komenský; jihočeský region; lidová píseň; soudobá hudba; vzdělávání |
Klíčová slova anglicky | music and dance forms; music education; Jan Amos Comenius; South Bohemia; folk songs; contemporary music; education |
Změnil | Změnila: Mgr. et Mgr. Jaroslava Rodičová, Ph.D., učo 136207. Změněno: 26. 2. 2018 19:13. |
Anotace |
---|
Příspěvek s hudebně-sociologickým zaměřením reflektuje specifika regionální problematiky hudební výchovy zakotvená již v pedagogických zásadách Jana Amose Komenského. Exkurz do tohoto období naší historie přináší nesčetná srovnání a zamyšlení nejen ve spojitosti se soudobou hudbou. |
Anotace anglicky |
---|
The paper with musical and sociological focus is reflecting the specifics of regional problematics of music education enshrined in the pedagogical principles of Jan Amos Comenius. Excursion into this period of our history provides numerous comparison and reflection, not only in context with contemporary music. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/0990/2015, interní kód MU | Název: Postoje vysokoškolských studentů ČR k hudbě v období postmoderny |
Investor: Masarykova univerzita, Postoje vysokoškolských studentů ČR k hudbě v období postmoderny, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 7. 9. 2024 15:25