SEKOT, Aleš. Sport jako subjekt managementu. In Managemant, marketing a ekonomika sportu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, s. 11-19. Management sportu. ISBN 978-80-210-8346-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sport jako subjekt managementu
Název česky Sport jako subjekt managementu
Název anglicky Sport as the subject of management
Autoři SEKOT, Aleš (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Managemant, marketing a ekonomika sportu, od s. 11-19, 9 s. Management sportu, 2016.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor Sport a aktivity volného času
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14510/16:00093457
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 978-80-210-8346-2
Klíčová slova česky sport;společnost;management
Klíčová slova anglicky sport;society;management
Štítky rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Olga Korvasová, učo 352. Změněno: 16. 3. 2017 09:38.
Anotace
Úvodní kapitola rozsáhlé monografie zaměřující se na postavení managementu v soudobých kontextech stavu a řízení zejména organizovaného výkonnostního sportu
Anotace anglicky
Introduction into the problems of mutual relations of sport and society in the context of growing position of sport management.
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 04:45