SCHŐNOVÁ, Kateřina. The Current Voice Education in the Czech Republic. Online. In Sedláček, Marek (ed.). Music Education - Terra Cognita? Brno: Masarykova univerzita, 2016, s. 93-99. ISBN 978-80-210-8443-8. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8443-2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Current Voice Education in the Czech Republic
Autoři SCHŐNOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Sedláček, Marek (ed.). Music Education - Terra Cognita? od s. 93-99, 7 s. 2016.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/16:00093472
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-8443-8
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8443-2016
UT WoS 000434802500010
Klíčová slova anglicky Voice education; curricula; study plans; conservatories; academies of art.
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 4. 2. 2019 10:36.
Anotace
The article deals with the current condition of voice education in the Czech Republic with focus on conservatories and academies of art. It compares the requirements for admission to study, curricula and study plans and the number of lessons. The article is the preparation for research which will value the attitudes of students, graduates and former and present teachers to the condition of voice education in the Czech Republic.
Návaznosti
MUNI/A/0990/2015, interní kód MUNázev: Postoje vysokoškolských studentů ČR k hudbě v období postmoderny
Investor: Masarykova univerzita, Postoje vysokoškolských studentů ČR k hudbě v období postmoderny, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 19. 8. 2024 09:13