HRBÁČOVÁ, Alžběta. Výsledky hudebně výchovných výzkumů ve vztahu k RVP. Online. In Petr Hala. Musica viva in schola XXV. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, s. 179-184. ISBN 978-80-210-8467-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8467-2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výsledky hudebně výchovných výzkumů ve vztahu k RVP
Název česky Výsledky hudebně výchovných výzkumů ve vztahu k RVP
Název anglicky Results of research in relation to Framework Educational Programme (FEP)
Autoři HRBÁČOVÁ, Alžběta (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Musica viva in schola XXV. od s. 179-184, 6 s. 2016.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/16:00093492
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-8467-4
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8467-2016
Klíčová slova česky RVP; hudební výchova; hudební činnosti; základní škola; výzkum
Klíčová slova anglicky FEP; music education; music activities; primary school; research
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Alžběta Hrbáčová, Ph.D., učo 322310. Změněno: 15. 3. 2017 15:31.
Anotace
Příspěvek se zabývá aktuálním stavem vědomostí a dovedností absolventů povinné hudební výchovy. Nejprve představuje kutikulární strukturu s očekávanými výstupy RVP, poté předkládá výsledky výzkumů, které se zabývaly touto problematikou. V závěru tyto výsledky porovnává s očekávanými výstupy RVP.
Anotace anglicky
The article deals with recent state of knowledge and abilities of leavers of compulsory music education. First, it introduces curricular structure and desired outcomes of FEP, then it lays the outcome of research dealing with this topic, and in the end it compares this outcome with desired outcome of FEP.
Návaznosti
MUNI/A/0990/2015, interní kód MUNázev: Postoje vysokoškolských studentů ČR k hudbě v období postmoderny
Investor: Masarykova univerzita, Postoje vysokoškolských studentů ČR k hudbě v období postmoderny, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 19. 8. 2024 09:13