JABŮREK, Michal. Hledání optimální formy a obsahu zprávy z vyšetření ve školním poradenství. Testforum. Českomoravská psychologická společnost, 2015, roč. 2015, č. 5, s. 48-51. ISSN 1805-9147. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/TF2015-5-40.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hledání optimální formy a obsahu zprávy z vyšetření ve školním poradenství
Název česky Hledání optimální formy a obsahu zprávy z vyšetření ve školním poradenství
Název anglicky Searching for the most appropriate form of psychological assessment report in educational counselling
Autoři JABŮREK, Michal (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Testforum, Českomoravská psychologická společnost, 2015, 1805-9147.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14230/15:00093517
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Doi http://dx.doi.org/10.5817/TF2015-5-40
Klíčová slova česky zpráva z vyšetření; pedagogicko-psychologická diagnostika; pedagogicko-psychologická poradna; školní poradenské pracoviště
Klíčová slova anglicky Psychological Assessment Report; Pedagogical-psychological assessment; Educational and Psychological Counselling; School Counselling
Změnil Změnil: Mgr. Michal Jabůrek, Ph.D., učo 167235. Změněno: 14. 2. 2017 20:46.
Anotace
S cílem iniciovat odbornou diskusi o optimální formě a obsahu závěrečné zprávy z vyšetření ve školním poradenství byli osloveni tři přední poradenští odborníci. Ti vytvořili dva příspěvky, jejichž jádro tvoří zprávy z vyšetření žáka základní školy s problémy v chování a učení. První příspěvek je psán z pohledu školního psychologa v USA, druhý zachycuje model spolupráce školního poradenského pracoviště a školského poradenského zařízení v ČR.
Anotace anglicky
In order to initiate an expert discussion about the optimal form and content of the final report of counseling examination, three experts from counseling were contacted. They composed two professional contributions which consists mainly of reports from counseling examination of elementary school student with behavioral and learning problems. The first paper is written from the perspective of the school psychologist from the USA, the second captures the collaboration of the school special pedagogist and psychologist from Educational and Psychological Counselling in the Czech Republic.
VytisknoutZobrazeno: 11. 10. 2024 16:51