Povaha DZO: První výsledky kvalitativní analýzy
CHOCHOLATÁ, Jana. Povaha DZO: První výsledky kvalitativní analýzy. In Konference Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům (AKTEV V). 2016. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Povaha DZO: První výsledky kvalitativní analýzy |
Název anglicky | The Nature of PCK: First findings of a qualitative analysis |
Autoři | CHOCHOLATÁ, Jana. |
Vydání | Konference Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům (AKTEV V), 2016. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | didaktické znalosti obsahu, pregraduální vzdělávání, klinické psaní, reflektivní deník |
Klíčová slova anglicky | pedagogical content knowledge, pre-service education, clinical writing, reflective journal |
Změnil | Změnila: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D., učo 18980. Změněno: 20. 2. 2017 05:13. |
Anotace |
---|
Posterová prezentace představuje dílčí výsledky kvalitativní analýzy dat, která byla shromážděna v rámci výzkumu utváření didaktických znalostí obsahu u studentů učitelství anglického jazyka v prvním roce navazujícího magisterského studia. Analýza zpracovává texty reflektivních deníků, které vznikly v rámci předmětu Seminář k učitelské praxi. Jedná se o nestrukturované klinické psaní a texty jsou pro svůj narativní charakter vhodné ke kvalitativní analýze jak pro oblast DZO, tak také pro úroveň reflektivního uvažování a jeho charakteristik. |
Anotace anglicky |
---|
The poster presentation introduces partial findings of a qualitative data analysis which has been carried out within a research into the construction of pedagogical content knowledge in student teachers of English in their first year of a master study programme.The analysis deals with students reflective journals which were written in the course of the Seminar for teaching practice. These take the form of unstructured clinical writing and for their narrative nature are suited for a qualitative analysis both in the area of PCK and in the area of reflective thinking and its characteristics. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1137/2014, interní kód MU | Název: Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům IV (Akronym: AKTEV IV) |
Investor: Masarykova univerzita, Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům IV, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 1. 8. 2024 16:09