CHOCHOLATÁ, Jana. How Can I Help My Dyslectic Language Learners. In Pearson EduTour 2016: English in Focus. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název How Can I Help My Dyslectic Language Learners
Název česky Jak mohu pomoci svým dyslektickým žákům při učení se cizímu jazyku
Autoři CHOCHOLATÁ, Jana.
Vydání Pearson EduTour 2016: English in Focus, 2016.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky dyslektický žák, výuka a učení se anglickému jazyku, specifické poruchy učení, principy výuky
Klíčová slova anglicky dyslectic learner, teaching and learning English, specific learning differences, teaching principles
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 24. 3. 2017 14:03.
Anotace
The aim of the presentation is to point out the major difficulties that a dyslectic individual encounters when learning English as a foreign language. In the presentation, concrete hands-on examples and model activities will be presented in order to demonstrate the most important principles of teaching English to dyslectic learners. There is a wide spectrum of learning differences that teachers would like to respond to in their teaching so suggestions for further reading and inspiration will be provided.
Anotace česky
Cílem prezentace je poukázat na základní obtíže, se kterými se dyslektický žák potýká při učení se angličtiny jako cizího jazyka. Během prezentace budou představeny konkrétní, praktické a vzorové aktivity s cílem demonstrovat nejdůležitější principy výuky angličtiny u dyslektických žáků. Jelikož existuje celé spektrum poruch učení, se kterými by se učitelé ve své praxi rádi úspěšně vyrovnali, budou prezentovány také další zdroje a možnosti praktické inspirace.
VytisknoutZobrazeno: 1. 8. 2024 16:07