k 2016

How Can I Help My Dyslectic Language Learners

CHOCHOLATÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

How Can I Help My Dyslectic Language Learners

Název česky

Jak mohu pomoci svým dyslektickým žákům při učení se cizímu jazyku

Vydání

Pearson EduTour 2016: English in Focus, 2016

Další údaje

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

dyslektický žák, výuka a učení se anglickému jazyku, specifické poruchy učení, principy výuky

Klíčová slova anglicky

dyslectic learner, teaching and learning English, specific learning differences, teaching principles
Změněno: 24. 3. 2017 14:03, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

The aim of the presentation is to point out the major difficulties that a dyslectic individual encounters when learning English as a foreign language. In the presentation, concrete hands-on examples and model activities will be presented in order to demonstrate the most important principles of teaching English to dyslectic learners. There is a wide spectrum of learning differences that teachers would like to respond to in their teaching so suggestions for further reading and inspiration will be provided.

Česky

Cílem prezentace je poukázat na základní obtíže, se kterými se dyslektický žák potýká při učení se angličtiny jako cizího jazyka. Během prezentace budou představeny konkrétní, praktické a vzorové aktivity s cílem demonstrovat nejdůležitější principy výuky angličtiny u dyslektických žáků. Jelikož existuje celé spektrum poruch učení, se kterými by se učitelé ve své praxi rádi úspěšně vyrovnali, budou prezentovány také další zdroje a možnosti praktické inspirace.