2016
How Can I Help My Dyslectic Language Learners
CHOCHOLATÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
How Can I Help My Dyslectic Language Learners
Název česky
Jak mohu pomoci svým dyslektickým žákům při učení se cizímu jazyku
Autoři
Vydání
Pearson EduTour 2016: English in Focus, 2016
Další údaje
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
dyslektický žák, výuka a učení se anglickému jazyku, specifické poruchy učení, principy výuky
Klíčová slova anglicky
dyslectic learner, teaching and learning English, specific learning differences, teaching principles
Změněno: 24. 3. 2017 14:03, Dana Nesnídalová
V originále
The aim of the presentation is to point out the major difficulties that a dyslectic individual encounters when learning English as a foreign language. In the presentation, concrete hands-on examples and model activities will be presented in order to demonstrate the most important principles of teaching English to dyslectic learners. There is a wide spectrum of learning differences that teachers would like to respond to in their teaching so suggestions for further reading and inspiration will be provided.
Česky
Cílem prezentace je poukázat na základní obtíže, se kterými se dyslektický žák potýká při učení se angličtiny jako cizího jazyka. Během prezentace budou představeny konkrétní, praktické a vzorové aktivity s cílem demonstrovat nejdůležitější principy výuky angličtiny u dyslektických žáků. Jelikož existuje celé spektrum poruch učení, se kterými by se učitelé ve své praxi rádi úspěšně vyrovnali, budou prezentovány také další zdroje a možnosti praktické inspirace.