C 2016

Projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce - vybrané výsledky výzkumu

JAHODOVÁ, Pavla

Základní údaje

Originální název

Projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce - vybrané výsledky výzkumu

Název česky

Projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce - vybrané výsledky výzkumu

Název anglicky

Manifestations of Intercultural Communicative Competence Development in Writing in ELT - Selected Research Outcomes

Autoři

JAHODOVÁ, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Plzeň, Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků, od s. 41-52, 12 s. 2016

Nakladatel

Západočeská univerzita v Plzni

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/16:00093604

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-261-0666-1

Klíčová slova česky

interkulturní komunikační kompetence; psaní; výuka anglického jazyka; základní škola; akční výzkum; analýza učebnic; výzkumná zjištění

Klíčová slova anglicky

intercultural communicative competence; writing; ELT; basic school; action research; textbook evaluation; research outcomes

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 21. 2. 2017 13:47, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence na základní škole je výzvou jak pro učitele cizích jazyků, tak pro výzkumníky. Tato kapitola představuje výzkumná zjištění první fáze výzkumu, jenž se zabývá projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce psaní v anglickém jazyce v devátém ročníku základní školy. Jsou zde shrnuta teoretická východiska výzkumu a metodologie, hlavní pozornost je nicméně věnována úvodní fázi výzkumu a jejím výzkumným zjištěním.

Anglicky

Developing intercultural communicative competence at basic school represents a challenge for foreign language teachers as well as for researchers. This chapter introduces research outcomes of the first phase of the research which deals with manifestations of intercultural communicative competence development in writing in ELT at basic school. Theoretical background of the research and methodology are summarized here, the main attention is nevertheless paid to the initial phase of the research and its outcomes.

Návaznosti

MUNI/A/0961/2015, interní kód MU
Název: Výzkum učení a vyučování cizích jazyků (Akronym: AKTEV V)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizích jazyků, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty