2016
Projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce - vybrané výsledky výzkumu
JAHODOVÁ, PavlaZákladní údaje
Originální název
Projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce - vybrané výsledky výzkumu
Název česky
Projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce - vybrané výsledky výzkumu
Název anglicky
Manifestations of Intercultural Communicative Competence Development in Writing in ELT - Selected Research Outcomes
Autoři
JAHODOVÁ, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Plzeň, Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků, od s. 41-52, 12 s. 2016
Nakladatel
Západočeská univerzita v Plzni
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/16:00093604
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-261-0666-1
Klíčová slova česky
interkulturní komunikační kompetence; psaní; výuka anglického jazyka; základní škola; akční výzkum; analýza učebnic; výzkumná zjištění
Klíčová slova anglicky
intercultural communicative competence; writing; ELT; basic school; action research; textbook evaluation; research outcomes
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 21. 2. 2017 13:47, Dana Nesnídalová
V originále
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence na základní škole je výzvou jak pro učitele cizích jazyků, tak pro výzkumníky. Tato kapitola představuje výzkumná zjištění první fáze výzkumu, jenž se zabývá projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce psaní v anglickém jazyce v devátém ročníku základní školy. Jsou zde shrnuta teoretická východiska výzkumu a metodologie, hlavní pozornost je nicméně věnována úvodní fázi výzkumu a jejím výzkumným zjištěním.
Anglicky
Developing intercultural communicative competence at basic school represents a challenge for foreign language teachers as well as for researchers. This chapter introduces research outcomes of the first phase of the research which deals with manifestations of intercultural communicative competence development in writing in ELT at basic school. Theoretical background of the research and methodology are summarized here, the main attention is nevertheless paid to the initial phase of the research and its outcomes.
Návaznosti
MUNI/A/0961/2015, interní kód MU |
|