2016
Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích II.
VRUBEL, Martin, Eva DOLEŽALOVÁ, Marie HOŠŤÁLKOVÁ, Lenka HRNČÍŘOVÁ, Tereza KRČMÁŘOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích II.
Název česky
Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích II.
Název anglicky
Special and Inclusive Education in Peer Review Studies II.
Autoři
VRUBEL, Martin (203 Česká republika, garant, domácí), Eva DOLEŽALOVÁ (203 Česká republika, domácí), Marie HOŠŤÁLKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Lenka HRNČÍŘOVÁ (203 Česká republika, domácí), Tereza KRČMÁŘOVÁ (203 Česká republika, domácí), Zuzana ONDROUŠKOVÁ (703 Slovensko, domácí), Jan VIKTORIN (203 Česká republika, domácí), Michal VOSTRÝ (203 Česká republika, domácí), Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Iva ŽÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
první. Brno, 140 s. Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích, sv. II. 2016
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/16:00093623
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-8468-1
Klíčová slova česky
přehledová studie; speciální pedagogika; inkluzivní pedagogika; škola; žák; asistent pedagoga; poradenství; speciální vzdělávacími potřebami; podpůrná opatření; bilingvismus; vandalismus; Williamsův syndrom; doktorský studijní program
Klíčová slova anglicky
Peer Review Study; Special Education; Inclusive Education; School; Pupil; Teacher Assistant; Consulting; Special Educational Needs; Support Measures; Bilingualism; Vandalism; Williams Syndrom; Ph.D. Degrese
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 15. 3. 2017 21:32, Mgr. Klára Dobrovolná, DiS.
V originále
Publikace Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích II. přináší souborný pohled na vývoj jednotlivých oblastí speciální pedagogiky na národní i mezinárodní úrovni. Publikace obsahuje výzkumné kapitoly napříč specializacemi, jejichž společným jmenovatelem je výzkumná metoda - přehledová studie. Publikace se věnuje prezentaci výsledků přehledového speciálně pedagogického výzkumu v oblasti školní třídy, školního poradenství a speciálně pedagogického poradenství. Hlavním zdrojem vědeckých studií pro tvorbu této publikace byly cizojazyčné databáze vědeckých výstupů - zvláště Web of Science, EBSCO a ERIH.
Anglicky
The book Special and Inclusive Education in Peer Review Studies II. brings a comprehensive scientific view on Special and Inclusive Education. The book brings complete information about the development of scientific special pedagogical approaches at Czech and international level. This publication presents results of Peer review studies in the field of special education research. Peer reviews are focused on the field of classroom, school counselling and special education counselling. The main sources of scientific studies are foreign databases of scientific outputs - particularly Web of Science, EBSCO and ERIH.
Návaznosti
MUNI/B/1429/2015, interní kód MU |
|