B 2016

Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích II.

VRUBEL, Martin, Eva DOLEŽALOVÁ, Marie HOŠŤÁLKOVÁ, Lenka HRNČÍŘOVÁ, Tereza KRČMÁŘOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích II.

Název česky

Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích II.

Název anglicky

Special and Inclusive Education in Peer Review Studies II.

Autoři

VRUBEL, Martin (203 Česká republika, garant, domácí), Eva DOLEŽALOVÁ (203 Česká republika, domácí), Marie HOŠŤÁLKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Lenka HRNČÍŘOVÁ (203 Česká republika, domácí), Tereza KRČMÁŘOVÁ (203 Česká republika, domácí), Zuzana ONDROUŠKOVÁ (703 Slovensko, domácí), Jan VIKTORIN (203 Česká republika, domácí), Michal VOSTRÝ (203 Česká republika, domácí), Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Iva ŽÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

první. Brno, 140 s. Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích, sv. II. 2016

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/16:00093623

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-8468-1

Klíčová slova česky

přehledová studie; speciální pedagogika; inkluzivní pedagogika; škola; žák; asistent pedagoga; poradenství; speciální vzdělávacími potřebami; podpůrná opatření; bilingvismus; vandalismus; Williamsův syndrom; doktorský studijní program

Klíčová slova anglicky

Peer Review Study; Special Education; Inclusive Education; School; Pupil; Teacher Assistant; Consulting; Special Educational Needs; Support Measures; Bilingualism; Vandalism; Williams Syndrom; Ph.D. Degrese

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 15. 3. 2017 21:32, Mgr. Klára Dobrovolná, DiS.

Anotace

V originále

Publikace Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích II. přináší souborný pohled na vývoj jednotlivých oblastí speciální pedagogiky na národní i mezinárodní úrovni. Publikace obsahuje výzkumné kapitoly napříč specializacemi, jejichž společným jmenovatelem je výzkumná metoda - přehledová studie. Publikace se věnuje prezentaci výsledků přehledového speciálně pedagogického výzkumu v oblasti školní třídy, školního poradenství a speciálně pedagogického poradenství. Hlavním zdrojem vědeckých studií pro tvorbu této publikace byly cizojazyčné databáze vědeckých výstupů - zvláště Web of Science, EBSCO a ERIH.

Anglicky

The book Special and Inclusive Education in Peer Review Studies II. brings a comprehensive scientific view on Special and Inclusive Education. The book brings complete information about the development of scientific special pedagogical approaches at Czech and international level. This publication presents results of Peer review studies in the field of special education research. Peer reviews are focused on the field of classroom, school counselling and special education counselling. The main sources of scientific studies are foreign databases of scientific outputs - particularly Web of Science, EBSCO and ERIH.

Návaznosti

MUNI/B/1429/2015, interní kód MU
Název: Inkluzivní a speciální vzdělávání v přehledových studiích (Akronym: ISPS)
Investor: Masarykova univerzita, Inkluzivní a speciální vzdělávání v přehledových studiích, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference