JAHODOVÁ, Pavla. Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v učebnicích anglického jazyka. In Učebnice v oborovědidaktických souvislostech: tvorba – hodnocení – používání. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v učebnicích anglického jazyka
Název česky Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v učebnicích anglického jazyka
Název anglicky Developing Intercultural Communicative Competence in Textbooks of English
Autoři JAHODOVÁ, Pavla.
Vydání Učebnice v oborovědidaktických souvislostech: tvorba – hodnocení – používání, 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky interkulturní komunikační kompetence; psaní; výuka anglického jazyka; A2; analýza učebnic; výzkumná zjištění
Klíčová slova anglicky intercultural communicative competence; writing; English language teaching; A2; textbook evaluation; research outcomes
Změnil Změnila: Mgr. Pavla Jahodová, Ph.D., učo 425018. Změněno: 21. 2. 2017 14:32.
Anotace
Interkulturní komunikační kompetence představuje jeden z cílů soudobé výuky cizích jazyků. Zda a jakým způsobem lze tohoto cíle dosahovat ve výuce anglického jazyka v devátém ročníku základní školy s využitím třetího vydání učebnice Project (Oxford University Press), bylo zjišťováno v rámci výzkumu, jenž se zabývá projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce právě v devátém ročníku základní školy. Poster znázorňuje zasazení analýzy učebnice Project 3 v daném výzkumu, popisuje užitou metodologii, shrnuje výzkumná zjištění a interpretuje je ve vztahu k cílům provedeného výzkumu.
Anotace anglicky
Intercultural communicative competence represents one of the aims of the contemporary foreign-language teaching-learning process. Whether and in which way this aim might be achieved when using the third edition of the textbook Project (Oxford University Press) in ELT in the ninth grade of basic school was examined within the research which deals with manifestations of intercultural communicative competence development in writing in English in the mentioned ninth grade of basic school. The poster visualizes a textbook evaluation of Project 3 in context of the research, describes used methodology, summarizes research outcomes and interprets them in relation to the research aims.
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 09:24