RAFAILOV, Kristina. Hudební aplikace při výuce hudební nauky na ZUŠ. Online. In HALA, Petr (ed.). Musica viva in schola XXV. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, s. 110-121. ISBN 978-80-210-8467-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8467-2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hudební aplikace při výuce hudební nauky na ZUŠ
Název česky Hudební aplikace při výuce hudební nauky na ZUŠ
Název anglicky Musical Aplication at the Education of Music Theory at Elementary Art and Music Schools
Autoři RAFAILOV, Kristina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Musica viva in schola XXV. od s. 110-121, 12 s. 2016.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/16:00093638
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-8467-4
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8467-2016
Klíčová slova česky hudební nauka; základní umělecké vzdělávání; základní umělecká škola; hudební aplikace; smartphone; tablet
Klíčová slova anglicky music theory; elementary music education; elementary art and music school; music aplication; smartphone; tablet
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Kristina Rafailov, Ph.D., DiS., učo 263019. Změněno: 22. 2. 2017 13:36.
Anotace
Studie analyzuje vybrané hudební aplikace pro smartphony a tablety z hlediska jejich přínosu a vhodnosti aplikace v předmětu hudební nauka na základních uměleckých školách v České republice. Každá aplikace je analyzována vzhledem k její funkčnosti a aplikovatelnosti, jsou zdůrazněny výhody a nevýhody jejich využití ve výuce. Studie čerpá z výzkumné práce autorky.
Anotace anglicky
The study analyses the selected musical applications for smartphones and tablets and their contribution to the process of music theory education at primary music schools in the Czech Republic. Each application is analysed and discussed with special attention to their functionality, applicability and benefits when being used in the lessons. The study is based on the research work of authoress.
Návaznosti
MUNI/A/0990/2015, interní kód MUNázev: Postoje vysokoškolských studentů ČR k hudbě v období postmoderny
Investor: Masarykova univerzita, Postoje vysokoškolských studentů ČR k hudbě v období postmoderny, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 7. 2024 15:21